Kommunikation i foreningen

I Andelsboligforeningen Grøndalsvænge prioriterer vi klar og effektiv kommunikation. Du kan holde dig opdateret via vores primære kanal, Grøndalsvænge Nyt, men også via hjemmesiden og i mindre grad Facebook.

Grøndalsvænge Nyt – den primære informationskanal

Grøndalsvænge Nyt er foreningens officielle nyhedsbrev og din vigtigste kilde til information fra bestyrelsen og administrationen. Det udarbejdes af Kommunikationsudvalget og udkommer den første weekend i hver måned, undtagen august og januar. I nyhedsbrevet finder du blandt andet nyheder fra foreningen, opdateringer på større projekter og vigtig information til alle beboere. Ved hastende beskeder udsendes et EkstraNyt.

Som udgangspunkt udsendes Grøndalsvænge Nyt digitalt til din e-mailadresse. Ønsker du nyhedsbrevet i papirform, skal du give skriftlig besked til Kommunikationsudvalget. Papirudgaven uddeles inden for en uge efter den digitale udsendelse.

Al anden fælles kommunikation, som f.eks. indkaldelser til generalforsamling, udsendes også digitalt, medmindre du har meddelt andet. Bemærk: Advarsler om eksklusion sendes altid med fysisk post.

Har du et budskab, du ønsker at dele med foreningens beboere – f.eks. om et fællesarrangement eller en generel oplysning – kan du få det med i Grøndalsvænge Nyt.

Krav: Afsenderen af beskeden skal tydeligt fremgå.

Kontakt: Kontakt Kommunikationsudvalget for at få dit budskab med.

Hvis du ikke modtager nyhedsbrevet digitalt som forventet, kan du prøve følgende:

  1. Tjek dit spamfilter først.
  2. Hvis det ikke ligger der, send en e-mail til Kommunikationsudvalget med dit fulde navn, fysiske adresse og den ønskede e-mailadresse, så vi kan opdatere dine kontaktoplysninger.

Hjemmesiden og sociale medier

Udover Grøndalsvænge Nyt benytter vi også hjemmesidens nyhedsoverblik og i mindre grad Facebook-siden “Andelshavere i Grøndalsvænge” til at dele nyheder og vigtig information. Sidstnævnte bruges primært hvis vi skal hurtigt ud med information på flest muligt platforme.

Kontakt til bestyrelsen

Vigtigt: Al henvendelse til bestyrelsen skal så vidt muligt ske via e-mail.

Undgå venligst at benytte Facebook eller Messenger til direkte henvendelser. E-mail sikrer, at din besked når frem til de rette personer, bliver journaliseret korrekt og besvaret hurtigst muligt. Henvendelser på sociale medier kan let blive overset og forsinke sagsbehandlingen.